Breath

När åskan var som värst kröp jag ner under täcket.. och somnade..
Antagligen för att jag inte fick så mycket sömn inatt. Knappt någon alls.
Efter uppvaknande 20 minuter senare och en skön dusch,
så blev det en fin hemmakväll med min killkompis Emil.

Tankarna har verkligen gått på högvarv hela veckan och det är så mycket
positiva samt negativa saker som stressat och förstört min balans.
Det har varit skönt och väldigt behövligt att stanna hemma denna fredag,
och grabben fixade så jag hade ett leénde på läpparna större delen av kvällen :).

Surf school må vara en av de knasigaste filmerna någonsin.


Kommentarer
Postat av: lina

bilden är ju hemma hos mig :D:D

2009-05-09 @ 17:23:37
URL: http://lssvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0