It felt awesome

Fy fan vilken underbar kväll jag hade igår!
Först ut var en liten förfest hos fröken rarw(?) med Lina och annat folk, sen begav jag och jossan oss till båten med mina killkompisar och satt där nån timme. Vi alla gick sen vidare och höll oss på dansgolvet till stängning :D. Det var galet mycket folk och massa som jag kände, jag dansade minst lika mycket som vanligt =) härligt! Förresten så föll jag från ett par meter hög scen, vi kan nu säga att jag har crowdsurfat. Hehe.

Ikväll?  PARTY va?.


Bilden är från förra veckan, jag måste sluta göra peace-fingrar ..

Kommentarer
Postat av: Pauline

assnygg blogg♥

2009-05-31 @ 19:13:04
URL: http://paulinestenseth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0