Min Valborg

Igår= Valborgsmässoafton, brorsan och Kungens födelsedag!

Först var jag med 8 härliga tjejkompisar hemma hos Emma. Vi åt grillat från Pallas Athena, förfestade, sjöng och stojjade på hennes fina uteplats. Efter några timmar (när vi sjungt i princip alla gamla låtar vi hade i huvudet) så trängde vi oss in till Emmas bror och hans 15 vänner. Stojjade lite mera.

Efter några timmar drog vi vidare, vi lät en härlig busstur med hela gänget ta oss till någon Robin på liljeholmen. Det var riktigt trevligt och roligt folk där men kanske inte lika livat som vi hade haft tidigare, hehe. Efter några bra timmar där åkte Jag, Karro och Frida hem till Markus på efterfest. Där blev det lite bus och prat med killkompisarna och så där. Sov där.











Bilderna har jag stulit från Beckas Fb ;)

Kommentarer
Postat av: Therése

Låter som du hade en rolig valborg :D Härliga bilder

2009-05-02 @ 07:35:23
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0