NU ÄR JAG FIRAD

Igår:
Först hade vi födelsedagsmiddag för mig, åt massor med god mat och så =) Sen kom mer folk, var väl ca 20pers som festade hemma hos mig. Det var några av mina närmsta så klart! Senare på kvällen blev det utgång med hälften av tjejerna! Jag skakade rumpa (som aldrig förr tänkte jag säga, men då ljuger jag väl :P) som bara den ;D. Det avr trevligt med alla som sprang fram och grattade mig trots att det egentligen var i måndags =)

Tack för en jättebra kväll gott folk! och för presenterna! :D <3



Nu kommer Sanna och hämtar upp mig.
Vi ska till Västkusten i några dagar, kommer bli kul!

ADIOOOOS

Btw: Är det inte typiskt att man slipper visa legg nu när man väl fyllt?..

Kommentarer
Postat av: Elvira

hehe, eller hur.. man blir lite sur när man inte behöver visa;P fast igår behövde du visa!:=)

2009-05-21 @ 18:10:59
URL: http://elviton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0