Lördag, nästan lika bra som fredag.

I lördags var vi några tjejer som åt middag, choklad-doppade jordgubbar och drack gott hemma hos Karoline. Senare for vi in till stan, åkte livsfarliga karuseller och dansade till skitmusiken i rådhusparken =). När det var slut höll vi sällskap med två killar som jag och party-Elin "hittade" i folkmassan. Mitt i natten kom sen våran gemensamma vän för att hämta hem oss. Jippi YAY =)

Jag är alltid lika fager =)



Whats up med benet tjejer?





Jag kanske borde börja använda min egna kamera snart, var väl snart 1år sen nu..
Fast å andra sidan så funkar det asbra att sno Karro´s bilder, hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Karro

Haha benet är skillat ;) . . Haha ja mina bilder har ju funkat ett tag nu .. vi aknske ska byta roller snart malin ;)

2009-06-02 @ 20:15:59
URL: http://kastella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0