Lördag

Hade faktiskt en lika trevlig kväll igår. Först var vi hemma hos Elle där vi gjorde.. eh ah, sånt som tjejer gör helt enkelt ;P.. Senare åkte vi in till stan och träffade några, blev på köpet lite lätt förföljda av två äckelkillar med det grymmaste minnet. haha Aja ;D. .

När vi skulle ta bussen hem igen fick grabbarna syn på oss, så de vände och hämtade upp oss. Åkte runt lite här och där, sen stannade vi vid Ica Maxi. Det var sjukt mycket människor och motorer där. Vissa var grymma men vissa var ju också bara pinsamma ;). Vi alla stod där i flera timmar tror jag, träffade ju en del också. Men det var riktigt mysigt.

När vi tillslut började frysa ihjäl så åkte vi runt lite till. När vi stod i kön till shell så började vi snacka med några andra okända där. Det slutade med att vår killkompis skjutsade de två till något ställe att äta på, så dem slapp gå. Snällt gjort ;D haha. När klockan blev för mycket skjutsade Kenny mig till Victor (och Jonathan). Kanske var lite drygt av mig att åka dit, med tanke på att jag somnade rätt fort. Men... cosy :)



Kommentarer
Postat av: Elvira

Äckelkillar? Det var ju min kompis polare ..:P

2009-04-13 @ 02:38:25
URL: http://elviton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0