So come and dance with me

Elviras födelsedagsfest, Fredag
Olika party-grejer, Dj´s, riktigt mycket dansande och härligt folk. En lyckad kväll!
Natten med grabbarna blev nästan lika galen xP.

Innan folket kom.. (Elles bild, jag är lite nyfiken på resten ;P)

Pappas 50års-födeseldag , Lördag


Presentöppning+tårta och sen käk på Restaurang med alla syskonen. Grattis far!
På kvällen var jag med Karro och Frida (+Mattias, Emil..och några mer).

Söndag.
Umgicks med syrran och Mamma.
Spelade volleyboll i iskall sand, med Karro Frida Bea och Sandra.
Såg dancecrew + film med de två förstnämnda på kvällen.
Senare inpå natten såg jag en film med Andreas & tre andra.


Måndag, idag.

Jag och mamma fikade och latade oss vid sjön.
Sen umgicks jag med bästa Emilia resten av eftermiddagen =).

Kommentarer
Postat av: Therése

Hoppas du får en fin dag :)

2009-04-21 @ 06:47:34
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: ♥ SimplyMalin

Första bilden var ju härlig! :D

2009-04-24 @ 17:44:55
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0